Mapfre

Llegeixo a Barrapunto que aquesta és la nota que Mapfre envia a qui es queixa perquè té problemes amb el seu web:

Estimado Sr. xxxxxxxx,

Tal como indicamos en nuestra página de inicio www.mapfre.com, dicho Portal esta optimizada para Internet Explorer 5.0 y resolución 800 x 600 por lo que si usted tiene otro navegador predeterminado (Netscape, etc…), no podrá acceder correctamente a su contenido. Por ello le rogamos que utilice Internet Explorer para acceder al Portal MAPFRE y sus respectivas zonas.
Atentamente,
Servicio de Atención al Cliente MAPFRE INTERNET, S.A. Visítenos en http://www.mapfre.com”

Crec que encara tenc una assegurança de Mapfre que no renovaré en acabar. Diré el motiu: la seva empresea m’ofereix menys serveis que a altres clients que són Usuario Registrado de Microsoft.

Curiosa filiació empresarial, la de Mapfre. Com aquesta altre de Pepecar o les que explicava en Llorenç Valverde de Caprabo i Viajar.com.

El pensament únic portat al web és així de quadriculat. Només una pèrdua important de clients els faria reaccionar. Però em fa l’efecte que costarà. Molta clientela està d’acord amb el pensament únic informàtic. Ho demostren comporant-se com a xotets de cordeta curta i deixant anar desqualificacions i impertinències, com a tot i únic argument, quan se’ls hi parla d’alternatives lliures.

Ahir va sortir el tema. Algú em va demanar que enviés un arxiu fet amb l’Autocad i m’hi vaig negar: no tenc aquest programa privatiu que val uns 5.000 Euros. Vaig explicar la necessitat d’usar formats oberts. Una senyora que estava escoltant –a qui no conec–, va dir que si la cosa continua així haurem de tornar a la transmissió oral del coneixement. De moment, intentaré trobar qualque empresa d’assegurances que em permeti fer gestions pel web i que no faci falta anar a la finestreta i usar l’atàvic mètode verbal… que està molt bé, però per altres coses.

Entrades relacionades

1 Comentari

  1. A mi em passava amb el servei de línia oberta de La Caixa, jo utilitzo Safari i/o Camino i no podia accedir al servei, els vaig adreçar un correu electrònic i em van respondre més o menys el mateix, que no danaven suport a la plataforma d’Apple ni a navegadors que no fossin l’Explorer.
    La questió és que amb el temps i algunes actualitzacions, ara puc accedir al servei de La Caixa des de Safari, i no sé si ha estat una millora d’Apple o de La Caixa?

    Salutacions.

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada